Новият Employer Branding профил на www.JobTiger.bg

EB_JT_Blog
Още в началото на 2018 година обновихме 
Employer Branding представянето на работодателите на JobTiger.bg. Вече беше възможно в кратък вариант компаниите да представят освен текстовата информация, и снимки на екипа, и видеа, и линкове към социалните мрежи. Поднесено по красив и подреден начин, всичко това изглежда много добре, но невинаги дава достатъчно информация на търсещите работа. Затова решихме да надградим тази базова версия на Employer Branding профила и да включим в него всичко, което е важно за кандидатите, които тепърва се запознават с възможностите на пазара на труда и с водещите работодатели.  Новият Employer Branding профил може да включва информация в следните категории: 

  • Дейност на компанията – винаги е било важно да се знае с какво точно се занимава компанията, в която човек обмисля да кандидатства. Тук работодателите могат да опишат още своята мисия, своята визия и своите ценности.  
  • Офис локации – къде са офисите на компанията не е без значение. Дали се намират близо до спирки на градски транспорт и колко време отнема пътят от вкъщи до офиса? Ако компанията има няколко локации, те могат да бъдат включени заедно с карта и снимка на офис сградата. 
  • Социални и материални придобивки  възнаграждението отдавна не е единственото, което служителите получават в края на месеца за положения труд. Социалният аспект и материалните придобивки, които една компания предоставя стават все по-важни, а голяма част от работодателите могат да се похвалят с доста иновативни решения в това отношение. В тази секция могат да бъдат включени всички придобивки.
  • Продукти, екип, офис пространства, зони за почивка  какви са продуктите или услугите, които компанията работодател създава и предлага на своите клиенти  понякога това е ключово за някои кандидати при избор на бъдещия си работодател.  
  • Процес на кандидатстване и интервю за работа – когато човек изпраща кандидатурата си към даден работодател, едни от най-често изникващите въпроси са свързани с това какво следва оттук нататък. Какъв е процесът по кандидатстване, на колко интервюта трябва да се явя? Има ли нещо по-специфично, с което трябва да се съобразя? Отговорите на всички тези въпроси, могат да се намерят в тази секция от профила. 
  • Вашите служители споделят (кратки интервюта със служители) –  Служителите в една компания са най-добрите посланици на работодателската марка. В тази секция могат да бъдат поместени кратки интервюта със старши служители, както и с новопостъпили, които да споделят техните впечатления от работата в дадена компания. 
  • Виртуален ментор  това е служител на компанията с опит, който е на разположение за провеждане на 15 минутно онлайн интервю, в което търсещ работа може да разбере повече за професията или работата в компанията. Търсещите работа потребители на сайта, които имат интерес да разговарят с Виртуалния ментор, следва да кандидатстват и да опишат защо желаят да разберат повече именно за тази професия или компания. Само одобрени кандидати получават възможност за 15 минутно онлайн интервю с Виртуалния ментор на компанията. 

Заедно с всичката полезна информация могат да бъдат добавени още снимки на екипа, на офис пространствата, на продуктите и услугите на компанията, разбира се задължителните линкове към фирмените профили в социалните мрежи, линк към уебсайта и сфера на дейност. Всичко това е придружено с възможността в рамките на една календарна година компанията да публикува всички отворени позиции за работа, неограничено и напълно безплатно. Обявите могат да бъдат брандирани със снимки и видеа и се виждат в профила. Така всичката полезна информация се показва на едно място и всеки, който има интерес да опознае даден работодател, може да го направи 

Вижте новите Employer Branding профили на JobTiger.bg тук. 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *