Още в началото на 2018 година обновихме Employer Branding представянето на работодателите на JobTiger.bg. Вече беше възможно в кратък вариант компаниите да представят освен текстовата информация, и снимки на екипа, и видеа, и линкове към социалните мрежи. Поднесено по красив и подреден начин, всичко това изглежда много добре, но невинаги дава достатъчно информация на търсещите работа. Затова решихме да надградим тази базова версия на Employer Branding профила и да включим в него всичко, което е важно за кандидатите, които тепърва се запознават с възможностите на пазара на труда и с водещите работодатели. Новият Employer Branding профил може да включва информация в следните категории:
- Дейност на компанията – винаги е било важно да се знае с какво точно се занимава компанията, в която човек обмисля да кандидатства. Тук работодателите могат да опишат още своята мисия, своята визия и своите ценности.
- Офис локации – къде са офисите на компанията не е без значение. Дали се намират близо до спирки на градски транспорт и колко време отнема пътят от вкъщи до офиса? Ако компанията има няколко локации, те могат да бъдат включени заедно с карта и снимка на офис сградата.
- Социални и материални придобивки – възнаграждението отдавна не е единственото, което служителите получават в края на месеца за положения труд. Социалният аспект и материалните придобивки, които една компания предоставя стават все по-важни, а голяма част от работодателите могат да се похвалят с доста иновативни решения в това отношение. В тази секция могат да бъдат включени всички придобивки.
- Продукти, екип, офис пространства, зони за почивка – какви са продуктите или услугите, които компанията работодател създава и предлага на своите клиенти – понякога това е ключово за някои кандидати при избор на бъдещия си работодател.
- Процес на кандидатстване и интервю за работа – когато човек изпраща кандидатурата си към даден работодател, едни от най-често изникващите въпроси са свързани с това какво следва оттук нататък. Какъв е процесът по кандидатстване, на колко интервюта трябва да се явя? Има ли нещо по-специфично, с което трябва да се съобразя? Отговорите на всички тези въпроси, могат да се намерят в тази секция от профила.
- Вашите служители споделят (кратки интервюта със служители) – Служителите в една компания са най-добрите посланици на работодателската марка. В тази секция могат да бъдат поместени кратки интервюта със старши служители, както и с новопостъпили, които да споделят техните впечатления от работата в дадена компания.
- Виртуален ментор – това е служител на компанията с опит, който е на разположение за провеждане на 15 минутно онлайн интервю, в което търсещ работа може да разбере повече за професията или работата в компанията. Търсещите работа потребители на сайта, които имат интерес да разговарят с Виртуалния ментор, следва да кандидатстват и да опишат защо желаят да разберат повече именно за тази професия или компания. Само одобрени кандидати получават възможност за 15 минутно онлайн интервю с Виртуалния ментор на компанията.
Заедно с всичката полезна информация могат да бъдат добавени още снимки на екипа, на офис пространствата, на продуктите и услугите на компанията, разбира се задължителните линкове към фирмените профили в социалните мрежи, линк към уебсайта и сфера на дейност. Всичко това е придружено с възможността в рамките на една календарна година компанията да публикува всички отворени позиции за работа, неограничено и напълно безплатно. Обявите могат да бъдат брандирани със снимки и видеа и се виждат в профила. Така всичката полезна информация се показва на едно място и всеки, който има интерес да опознае даден работодател, може да го направи.
Вижте новите Employer Branding профили на JobTiger.bg тук.
Вашият коментар