Как да се справим с хронично оплакващи се колеги?

Всеки мениджър се изправя един ден пред проблема „оплакване от служител“. Как да постъпи, какво да направи, за да е справедлив като човек и успешен като мениджър? Естествено, няма рецепта за правилен отговор на подобни въпроси. Но, тук можете да чуете някои принципни съвети за поведение в такава ситуация. Най-ценното, което ще научите от видеото – да се научите да разделяте проблемите по техните особености, както и да проявите търпение.

За по-лесно разбиране на английската реч във видеото, опитайте с бутона за автоматични субтитри CC в помощната лента на видеото. Там има и допълнителна опция за превод на български език (не винаги е активна) – преводът обаче е доста неточен, както може да се очаква. Системата се справя по-добре с английските субтитри.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *