Какво трябва да кажете, когато отидете на интервю за работа? Много неща, някои от които, в зависимост от работата, ситуацията и интервюиращия. Все пак, има 5 подробности, които всеки работодател би се радвал да чуе от потенциалния си нов служител. Ето ги:
- Никога няма да се налага да ми казвате едно нещо два пъти. Всеки работодател би искал да казва нещата по веднъж и те да се случват. Микроменажирането е досаден процес.
- Ще изпълня зададените задачи отлично. Работодателят ви наема, за да му вършите работа. И много би се радвал, ако знае, че ще ви даде една задача, а вие ще се постараете максимално да я изпълните според способностите си.
- Аз съм ориентиран към консенсуса. Работодателят би искал да знае, че независимо в каква ситуация изпаднете, ще играете като отборен играч и няма да му се „опъвате”, да спорите с него или да го предизвиквате.
- Обучавам се лесно. Ако не свършите нещо правилно, работодателят би искал да знае, че като ви коригира, вие ще усвоите правилния подход и няма да се налага да бъдете отново и отново обучаван за конкретните стъпки.
- Аз съм лоялен човек. Това включва – да не говорите лошо за работодателя си, да промотирате бизнеса на компанията си, да бъдете добър служител и след 1 и след 10 години. И, ако се случи да напуснете, работодателят ви няма да трябва да се притеснява за фирмените си тайни или доброто си име
Този списък не е панацея за явяване на интервю. Но, ако успеете да изкомуникирате тези важни точки по време на интервюто, ще помогнете на интервюиращия да види във вас добрия служител, който би бил ценен актив за всеки работодател.
Вашият коментар