Връщаме се отново на темата за креативността. И хиляда пъти да повторим, че креативният подбор на кадри е залог за успех, пак няма да сме го казали твърде често. Ето ви и поредния пример.
Щатската рекламна и PR агенция Olson (http://www.oco.com/) решава да подбере стажантите си, на базата на тяхното креативно мислене. Апелът към кандидатите е прост:
•Изпратете вашето CV и мотивационно писмо
•Представете 6 ваши проекта
•Представете блог пост, който показва как мислите в социални кръгове
Последното е малко неясно на пръв поглед. Но, след като погледнете сайта, ще се ориентирате. Отделете време и се запознайте с идеите на кандидат-стажантите. Крайно любопитни техники ще откриете.
Нашият прост съвет – когато търсите хора, за които е важно да са креативни, поставяйте им креативни задачи за входен тест.
Ето и сайта – http://www.olsonoterns.com/ .
Вашият коментар