След вчерашния материал на тема „креативност”, нека ви покажем още един свеж пример, който демонстрира истинско новаторско мислене. Представете си, че трябва да рекламирате работа в разузнаването. Как ще постъпите? Ще използвате Джеймс Бонд за някой билборд? Не, така нищо няма да постигнете. Всъщност, пред този проблем е била изправена британската държавна агенция, позната като GCHQ. И намерила решението на неочаквано място – в онлайн света на мрежовите игри. Както сами ще видите по-долу, GCHQ е създала виртуални билбордове, които се появяват „по улиците” на Xbox Live (игрите в мрежа, между притежатели на популярната конзола Xbox). Иначе казано, пуцате, пуцате, пък по някое време пред очите ви се появи съблазнителното предложение да се занимавате с тайни мисии и в реалния живот. Тази реклама е добре таргетирана и вероятно ще намери много позитивен отзвук сред играещите. Поздравления за рекрутмънт отдела на GCHQ или за тяхната обслужваща рекламна агенция.
Picture source: http://kotaku.com/
Вашият коментар