Креативността в HR-а

За набиране на персонал се използват множество различни инструменти – обяви (оф и онлайн), рекрутмънт услуги от специализирани фирми, разпространение на информацията за свободните места от уста на уста и какво ли още не. Дали обаче не е добра идея да помислим и за творческия подход в този процес?
Особено голям наплив от кандидати усещат рекламните агенции. Някои от тях процедират при избирането на нови служители според самата си същност – творчески. В предлаганото тук видео можете да видите какъв подход е избрала една западна рекламна агенция, за да привлече директно креативни млади специалисти.  Няма да ви разказваме рекламата, насладете се сами на избрания метод. Поантата в този пример е следната – ако искате нови креативни служители, подходете творчески. Подобни техники вече са използвани и на българския пазар и дават обещаващи резултати. Ако се отърсите от сковаността на служебното мислене, може и вие да се възползвате от преимуществата на „out of the box” мисленето.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *