Няколко полезни закуски за офиса

Source: health.com

Source: health.com

На всеки се случва да огладнее в рамките на работния ден и извън установените часове за обедна почивка. Какво да хапваме в офиса, без да дебелеем и да ни се доспива? Ето няколко варианта, които си струват, а и са вкусни, пък и не искат съхранение в хладилника. Така ще избягате от дежурните шоколадови десерти, които са калорийни бомби.

Ягоди, боровинки или грозде

Измивате си ги вкъщи, слагате ги в една кутийка и си ги имате под ръка в офиса, когато огладнеете. Те не изискват рязане или специални приготовления, зареждат ви с витамини и захари и са адски вкусни, стига сезонът да е подходящ за намирането им.

Ядки

Лешници, бадеми, орехи, кашу, фъстъци – все добри варианти. Особено полезно е, ако ги хапвате сурови, разбира се, без фъстъците.

Моркови или репички

Нарязани на подходящи хапки, сложени в удобна кутийка, тези зеленчуци са приятно освежаващи и много полезни. Освен това, хрупат и създават приятна атмосфера, ако може така да се каже.

Сушени плодове

Сушените плодове са страхотен източник на енергия и са невероятно вкусни. Само внимавайте с количествата, тъй като съдържат много захари и са калорични.

Пуканки

Добре е обаче това да са домашни пуканки, а не приготвени на микровълнова. Вторият тип съдържа твърде много мазнини и сол, които, няма спор, не са полезни.

Пълнозърнести закуски

Пълнозърнестите закуски от типа на мюслито или така наречените „cereals” често са в достатъчно подходящ вид за ядене и без мляко. Можете просто така да си хапвате от тях, стига да не прекалявате с количеството.

Домашни бисквити

Ако ще ядете бисквити или други термично обработвани продукти, най-добре е да се спрете на домашното производство. Можете в почивните дни да си направите добра доза бисквити или сладки, като внимавате за съставките, за да не постигнете твърде калоричен резултат. Намерете някоя рецепта, която хем да ви е вкусна, хем да не съдържа твърде много захар и мазнини.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *