В сайта на JobTiger (а и във фенстраницата ни във Фейсбук) има секция, отделена за „employer branding”. В нея компании имат възможността да се представят като предпочитани работодатели. Това е добре, тъй като по такъв начин те подсилват имиджа си и подпомагат изграждането си като сериозен бранд. Хората се интересуват от подобни неща и почти винаги (ако става дума за по-големи компании) се сблъскват първо с името ви, преди изобщо да стигнат до момента, в който започват да си търсят работа. Тоест, те си създават един образ в представите си и според това, дали този образ е положителен, решават впоследствие, дали биха искали да работят за дадената компания.
В световен план employer branding стратегията е още по-развита и напреднала, както можем да се убедим от долните примери. В дадения случай GE се представя като работодател, който се интересува от служителите си и не ги крие от света. Подобни креативни подходи могат много да допринесат за устойчивия имидж на компаниите и да затвърдят желанието на хората да станат част от екипите им. Та кой не би искал да се види на огромен постер, при това, за да бъде възхвален за работата, която върши?
Вашият коментар