Employer Branding – добавената стойност за работодатели и кандидати

Чували ли сте понятието employer branding? Ако не сте, може би е време да се запознаете с него. Изковано е в началото на 90-те години на миналия век. Според една от дефиницииите, това е „сборът от усилията на една компания да комуникира пред настоящите и потенциалните служители всичко онова, което я прави желано място за работа”. Иначе казано, ако вие сте работодател, най-естественото нещо на света е да искате да изглеждате добър работодател за всички около вас. Защото, добрият работодател печели висока добавена стойност от този свой имидж. Настоящите служители са по-мотивирани, осъзнавайки, че се трудят за стабилна, отговорна и добронамерена компания. Кандидатите за работа пък желаят още по-силно да се присъединят към екипа на подобен работодател. Дори и конкурентите усещат скритата мощ в този излъчван имидж и се влияят в поведението си от нея.
Ти си това, което демонстрираш – ако те няма в очите и ушите на хората, все едно въобще те няма. Една компания може да е чудесен работодател, но ако това не стане известно, ползата за нея ще е минимална.
Всичко гореспоменато ни наведе на мисълта, че в България има достатъчно фирми, които са образовани по отношение на маркетинга и HR-а и проявяват нужната мотивация да се покажат пред обществото като добри работодатели. За тях ние отделихиме специално място на сайта ни. Там те могат да се представят по най-добрия начин, който сами решат. Така печелят и двете страни – компаниите демонстрират своите преимущества, а търсещите работа се ориентират, кои са истински добрите работодатели. Уверете се и вие в това. Влезте в секцията „Информация” и погледнете подраздела employer branding. А може би и вашата компания иска да се присъедини към тази отбрана селекция…

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *